woensdag 7 mei - Reisverslagen van dinga van driel - WaarBenJij.nu woensdag 7 mei - Reisverslagen van dinga van driel - WaarBenJij.nu
woensdag 7 mei

Jaren geleden heb ik me opgegeven voor stamcel donor. En nu ben ik opgeroepen. Ik ben woensdag 7 mei in Leiden geweest in het ziekenhuis voor stamcel donatie. Lang verhaal kort: ik ben de enige match met iemand die leukemie heeft.. de kans op een match is 1 op de 10.000 !!! Woensdag onderzoeken en bloed afname, handtekening gezet . Ik start op 23 mei met injecties , elke dag. Tot 27 mei. Daardoor groeien mijn stamcellen en op 27 mei wordt dat uit mijn bloed gefilterd. Mijn bloed wordt dan 4 x rond gecirculeerd door mijn lijf . Ik kan vooral ziek worden van de injecties. Dat is dus van vrijdag tot en met dinsdag . En ziek is dan het gevoel van griep: spierpijn, botpijn, misselijk..
Die woensdag rustig aan doen en dan is het hemelvaart , dan kan ik bijkomen dus tot die zondag. Komt helemaal goed. Het kost vooral tijd ..maar ja hoe erg is het 5 dagen tijd en grieperig en dan de kans dat je iemands leven kunt verlengen.. Geen punt vind ik.

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2014

ingepland voor stamceldonatie Leiden
dinga

Actief sinds 11 Mei 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1433

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 31 December 2014

uitslag van het onderzoek

13 Mei 2014 - 13 Mei 2014

woensdag 7 mei

Landen bezocht: